Hledáme kolegu/kolegyni do týmu

/ 04.06.2020
Hledáme kolegu/kolegyni do týmu

Asistent kanceláře je administrativně-ekonomický pracovník, do jehož náplně spadají:

event management: asistence při přípravě akcí jako je např. vedení registračních agend na akce, komunikace s účastníky apod.

administrativní podpora: zápisy z jednání, správa databáze kontaktů CRM, komunikace s členy ČEA, správa e-mailové korespondence

ekonomická podpora: vedení pokladny a příprava podkladů pro účetnictví, evidence darů a následná komunikace s dárci

spolupráce na správě webových stránek a sociálních sítí ČEA

Požadavky:

  • minimálně SŠ vzdělání
  • pokročilá angličtina slovem i písmem
  • vynikající interpersonální dovednosti a písemná komunikace
  • zkušenost s redakcí webových stránek a sociálních sítí výhodou,
  • pokročilé užívání kancelářského balíku MS Office (Word, Outlook, …) a Google nástrojů
  • 1-2 kontakty na reference v církvi, na které se můžeme případně obrátit

Nabízíme:

  • zkrácený úvazek – 8 hodin týdně
  • nástupní plat odpovídající zkrácenému úvazku: 5 500 Kč
  • z části možno řešit prací z domu
  • práci v malém mezinárodním týmu
  • flexibilní pracovní dobu

Profil:

Úspěšný kandidát by měl mít vstřícný postoj k cílům, hodnotám a práci ČEA a souhlasit s jejími stanovami. Měl by být schopen samostatné práce, stanovování priorit a zároveň mít smysl pro detaily a systematickou práci. Pozice vyžaduje flexibilitu a ochotu učit se novým. Uchazeč by měl být aktivní křesťan a člen místního sboru.

Pro více informací kontaktujte kancelář ČEA na čísle 777 842 000 nebo info@ea.cz.

Životopis a motivační dopis zasílejte na info@ea.cz do 30. 6. 2020.

Předpokládané datum nástupu je 1. 8. 2020.

 

 
  • M4
  • Národní týden manželství